Welk model Samsung? Het kan alleen als jouw Samsung het besturingssysteem android heeft. Dan is het te vinden onder ping! in de store van android

Toegevoegd na 11 uur:
Neem aan dat je het model van je telefoon wel weet? Zoek het model op op Google en schrijf er ping achter. Als ik alleen weet dat je een Samsung hebt, kan ik je helaas niet verder helpen, aangezien ze heel veel verschillende modellen op de markt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan je weten dat het dan Android ofzo is ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ergens een keer gehoord dat je dat zou moeten kunnen downloaden, heb het geprobeerd maar dat kan nergens, ik geloof tot dat alleen maar bij de nieuwste telefoons zit van samsung uiteraard, en de blackberry, je zou eventueel een telefoonzaak in kunnen lopen hun weten neem ik aan meer.