Help aub! . Ik heb een virus op mijn mobiel?!

Ik heb een virus op mijn mobiel.
Als ik mijn foto's verplaats naar geheugenkaart, dan valt mijn mobiel uit. Als ie weer aan is, dan zijn me foto's weg of het duurt een paar minuten tot ze weer zichtbaar zijn.
Als ik mijn usb + geheugenkaart in mijn laptop doe, dan zegt ie of ik mijn schijf wil formatteren ofzo.
Als ik mijn usb in mijn computer doe, dan lukt het wel. Maar dan zijn er zeg maar virussen, en dat kun je zien en niet verwijderen.

Mijn zus heeft een keer de virussen verwijderd.
na een week zijn ze weer teruggekomen.
Ik vind dit echt zo irritant. Ik kan geen foto's meer in mijn laptop doen!
Het ligt niet aan mijn geheugenkaart, want ik had vorige maand een nieuwe geheugenkaart gekocht en de virus kwam toch weer terug! En de winkel zegt steeds dat het aan mijn geheugenkaart ligt!

Kan iemand me helpen aub? DIT IS ECHT ZO IRRITANT.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik vraag mij af of dat wel een virus is. Het kan zijn dat je telefoon je geheugenkaart kapot maakt. Ik heb een LG GW620 gehad. Die gaf ongevraagd de foutmelding dat de kaart abrupt verwijderd was en dat hij opnieuw geinstalleerd moest worden. Daarnaast was het een drama om een foto juist op te slaan.

Zoals jij het beschrijft, lijkt mij dat hetzelfde probleem. Een oplossing heb ik niet voor je, want dit toestel bleek defect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me geen virus. Als je PC zegt dat het een virus is, welk virus is het dan????

Het lijkt me dat je toestel stuk is, of dat de geheugenkaart niet compatibel is.
Welke mobiel is het, en welke geheugenkaart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nja bij een telefoon is het enige dat ik kan bedenken: inderdaad de schijf leeg en alles opnieuw erop, maar dan zul je eerst moeten uitzoeken of het OS dat je hebt voor je telefoon ook te downloaden is, zodat je het opnieuw kunt installeren.. Telefoons met virusscanners hebben ze nog niet uitgevonden, en eerlijk gezegd heb ik ook nog niet eerder van virussen op telefoons gehoord. Op telefoons met geheugenkaartjes en een Windows besturingssysteem op een telefoon zou ik dat nog mogelijk achten. :D Formatteer het kaartje maar. kijk wat er gebeurt.

Ga naar de website van je telefoonmerk en kijk of er daar software te downloaden is voor je telefoon om hem opnieuw te installeren.