Kun je voor de losse iphone 4 een normaal abonnement nemen of moet je een abonnement nemen dat speciaal op voor de iphone is?

Ik weet dat je in nederland geen losse iphone kan kopen, maar er bestaan wel abonnementen zoals de supersim van vodafone speciaal voor de iphone. Is hier een reden voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De iPhone heeft een groot aantal applicaties die alleen top werken als je het juiste abonnement hebt. Je kunt dus wel een gewoon abonnement afsluiten, maar dan haal je niet het maximale uit het mobieltje.

Overigens heb ik 4 maanden een iPhone gehad. Ik was blij dat ik ervan af was. Zoals alles bij Apple, het werkt alleen op hun manier en niet anders. Een hoop mensen nemen alle fouten en beperkingen voor lief, ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een iPhone kun je elk abonnement nemen dat je wilt, sterker nog, in principe kan het zelfs met prepaid...

Als je al een iPhone hebt is een sim only abonnement het goedkoopst (www.vergelijksimonly.nl bijvoorbeeld).

Zorg wel dat je ook een mobiele internet bundel afsluit, want enkel met mobiel internet kun je het optimale uit je iPhone halen en hem overal voor gebruiken waarvoor ie bedoeld is.

Ben zelf een trouwe iPhone gebruiker, en heb de eerste 2 versies in het buitenland (simlock vrij) gekocht en tegenwoordig een iPhone 4 (gewonnen :)). Heb altijd een sim only abonnement erbij gehad, gewoon omdat dat qua maandelijkse kosten zoveel goedkoper is.