ik heb een samsung GT-S5620 met touchscreen. hoor 3 sms binnenkomen maar zie 1, hoe kan dit?

Elke functie heeft bij mij een ander geluid ingesteld gekregen en ik kan me toch niet ontdekken welke functie nog meer dat geluid maakt... Iemand een idee? T is een soort Smartphone, als dat bekender klinkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Mijn telefoon maakt melding als mijn bericht verzonden is, en of mijn bericht ontvangen is (dan kun je zien of iemand z'n mobiel aan heeft staan) misschien staat dit bij jou ook aan en maakt het een sms-geluid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een maximale lengte per SMS. Als iemand jou een SMS stuurt die veel langer is dan die maximale lengte, hakt het systeem die lange SMS op in meerdere stukken - bijvoorbeeld in drie stukken.

Het systeem stuurt dan drie SMS-jes naar jouw telefoon.

Jouw telefoon ziet dat de drie SMS-jes in feite drie brokstukken van één lange SMS zijn, en plakt de drie stukken aan elkaar. Jij ziet dan de lange SMS die door jouw telefoon weer aan elkaar is geplakt uit de drie brokstukken.

Gevolg van dit alles: jouw telefoon ontvangt drie SMS-jes (eigenlijk drie brokstukken), en jij ziet er maar één.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zal ik op letten maar soms zitten er dus een paar minuten tussen de geluiden... of 1 minuut