Hoeveel kost één smsje van Nieuw-Zeeland naar Nederland? (als je gewoon in Nederland woont)

Toegevoegd na 22 minuten:
Als je t-mobile prepaid hebt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou je op de website van T-Mobile terug moeten kunnen vinden. Volgens mij zijn ze zelfs verplicht om hun tarieven te publiceren.

Het beste antwoord

Met t-mobile prepaid kost een sms sturen vanuit Nieuw-Zeeland naar NL 50 cent. Van NL naar N-Z kost 29 cent en het ontvangen van sms'jes in NL is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt van je provider af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan al voor 10 cent per sms