Welke telefoon uit de jaren 90 is dit?

Ik had mid jaren 90 een telefoon en kan nergens meer terug vinden welke dit nu was. Het gaat om een telefoon die ik bij een BEN abonnement heb gekregen en deze was volgens mij ongeveer het formaat van een muis, ronde vorm, zwart, met antenne, trilfunctie en met klepje om door te praten. Ik meen dat het een motorola was maar zeker weten doe ik dat niet. Het was geen Startec maar leek er wel op (dus geen vouw telefoon maar met klepje). HELP!!! weet iemand welk toestel dit zou kunnen zijn???

Toegevoegd na 2 uur:
Helaas niet de v66. Was een groter toestel en onder en boven ronde hoeken met een halve klep. Volgens mij een iets ouder model.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik denk de Motorola V66(i). Oftewel het eitje. Deze is een aantal jaar geproduceerd en opgevolgd door de Razor. Kleuren: Champagne en Zwart. Was een zeer populair toestel destijds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
V551?
http://www.cellphonedia.com/wp-content/uploads/2008/05/motorola_v551.jpg