Ik heb zelf de Samsung Galaxy Europa. Dit mobieltje bevalt me prima. Hij voldoet aan al je eisen en misschien heeft het nog wel meer opties die jij leuk vind. De Samsung Galaxy Europa kost alleen wel €150,00 en een mobiel met de eisen van jou vind je helaas niet onder de €120,00 . Er zijn natuurlijk ook nog genoeg andere goede telefoons, maar wel duurder dan €120,00 . Ik wens je veel succes met de zoektocht naar een goed mobieltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Samsung star, voldoet aan je eisen. Bevalt mij prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft geen wifi..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht al, wat mis ik toch in mijn leven:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:p
Samsung star QWERTZY heb ikzelf.

NIET AAN BEGINNEN ! echt verschrikkelijk de toetsenblokkering gaat er zo snel af ! Dan schakelt je telefoon weer automatisch aan. Vervolgens gaat hij weer aan en natuurlijk begint hij dan vanalles de noodoproep te bellen of je toetst 3 x de verkeerde pincode. Mensen bellen. het gaat allemaal vanzelf.
Inmiddels heb ik al zo vaak met dat ding lopen gooien dat ik alleen nog kan ontvangen. De knop "bellen" is kapot :)

Ik ben nog steeds op zoek naar een 2e hands Iphone van rond de 175 euro...
Als je snel internet wilt moet je toch al snel naar de Iphone 3GS

Toegevoegd na 1 minuut:
-Z
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook:p en hij heeft ook geen wifi:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je slim ontgrendelen uitschakelt, heb je geen last meer dat hij zomaar ontgrendeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook de nepoproep kan je uitschakelen. Via instellingen-oproepen-nepoproepen-uit!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die heb ik inmiddels wel uit. Dat was ook echt verschrikkelijk ! Ik werd helemaal gek. Waar slaat die functie op in vredesnaam ? Ik heb het er zovaak over gehad met mensen!! Waar slaat het op dat je telefoon een Nep oproep kan doen ? Ik snap het nut er echt niet van !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met iemand staat te praten, en je bent het beu. Kan je een nepoproep plaatsen. Dan ben je van je praatpartner af.
Ja, ik moet toegeven, het slaat nergens op al die toestanden tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahaha. Oké dat is geniaal. Maar ik zeg dan liever. Hé jongens ik moet gaan, dan stiekem met mijn hand naar mijn broekzak gaan om stiekem het knopje nep oproep in te schakelen. Persoonlijk vind ik dat laatste erg triest.
Annswers
13 jaar geleden
maar hoe kun je tijdens het praten met iemand een noodoproep zo snel plaatsen zonder dat de ander het merkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet dus. Onhandige functie.
Deze telefoon bestaat niet. ze zijn of (veel) duurder of ze hebben geen wifi. Een telefoon die een beetje in de buurt komt is de nokia C3-00! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPhone 3GS
Daar zit alles op. Maar voor het bedrag dat jij hem wil is niet haalbaar. Htc wildfire komt qua prijs en wens ook in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op marktplaats of een soortgelijke site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung Monté heeft het allemaal, maar kost 30 euro meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iphone 2g 8GB.
als je het niet nieuw doet is het ongeveer jou prijs.

Toen mijn vader een iphone 3gs kocht kreeg hij voor €80,- extra een iphone 2g erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij samsung, een samsung monte, marvel, star, star qwerty komen allemaal in ieder geval bij jouw eisen in de buurt. Kijk er eens naar zou ik zeggen.

Ik ben niet helemaal over de prijs van de monte en de marvel maar die kan niet heel veel hoger liggen volgens mij.

Correct me if I'm wrong..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de nokia n97 heel handig ding maar de prijs weet ik niet hij heb echt alles