Hoe maak je een printscreen op de samsung galaxy s2? met firmware 4.0 en hoger

eerst was het gewoon home + power maar sinds de 4.0 update lukt dat niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Vreemd dat het niet lukt om met die toetsen een screenshot te maken. Op andere toestellen uit de Galaxy-serie gaat dat probleemloos.

Als alternatief kun je in de Play Store deze app gratis downloaden: Screen Capture Shortcut Free.
Een mooi progje, waarop je o.a. 'capture delay' kunt instellen; dat zorgt ervoor dat het screenshot pas na een aantal seconden wordt gemaakt. Ook kun je instellen dat het screenshot wordt gemaakt als je het toestel schudt.

Voor zover ik weet werkt het prima op de Galaxy S, S II, Tab, W en Y.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het wonderbaarlijke is.... Dat zowel mijn vader als mijn tante geen printscreens meer kunnen maken sinds wij onze firmware hebben geüpdatet.
Zou jij in jou vriendenkring rond kunnen vragen of zij ook dat probleem hebben met de S2 met firmware 4.0 +
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik ken niemand die de S2 heeft, dus kan het ook niet vragen. Waarom post je je vraag niet even op een forum: http://www.samsunggalaxy-s2.com/forum
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/
ik heb een galaxy gio en ik moet een het met de home knop en terug knop tergelijke tijd indrukken en dan kan ik een printscreen werkt maar ik weet ook niet of dat bij alle galaxy's werkt