Wat is dit telefoon nummer ? +888888 ?

ik mis net een oproep op mijn mobiel en zie dit nummer staan +888888 , probeer terug te bellen maar het nummer bestaat niet !! wat is dit voor vreemd nummer ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
5.2K
sterredag
13 jaar geleden
als je niet weet van wie een vaag telefoonnummer is… ZEKER NIET TERUGBELLEN!!!!!!!
kan je veel geld gaan kosten, zijn truukjes die gebruikt worden en als het niet duidelijk een gewoonnummer is, dan bellen ze zelf maar nog een keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel nummers met die 888888 te vinden,maar met die + ervoor levert geen resultaat op. Helaas,ik kan je niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOOIT onbekende nummers terugbellen/sms,en.
Als het zo belangrijk is dan bellen ze wel terug.
Misschien +88 8888
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben zelf ook aan het googlen ....heel raar , is er een land met +88 ? mijn broertje zit in Azië dus misschien ?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
88 is geen land nummer. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landnummers_in_de_telefonie_op_volgorde_van_zone

Het beste antwoord

Als je je eigen netnummer ervoor zet, kun je via de nummerzoeker opsporen of daar wellicht een bedrijf achter zit o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk maar uit! Een paar maanden terug is een collega ook gebeld door een vreemd nummer, wat later ook telefoonzwendel bleek te zijn! Hij belde ook terug en kreeg niemand te pakken en al snel bleken veel mensen hoge rekeningen gekregen te hebben die wel verbinding kregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zou het nummer kunnen zijn van iemand die met Skype belt en nog niet zijn of haar eigen nummer aan het profiel heeft toegevoegd. Skype voegt zelf een caller ID toe in dat geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 ding +88 wordt gebruikt bij VOIP/IP telefonie en bevat uit mijn hoofd 11 cijfers
Dit nummer wordt vaak gebruikt bij bedrijven.
Daarnaast geef ik het ook nog een keer aan, als je door een vreemd nummer wordt gebeld of gesmst met een vreemde boodschap. Reageer dan nooit!! Als het belangrijk is dan belt men wel terug.

In dit geval vind ik het telefoonnummer heel kort en onbetrouwbaar en ga er vanuit dat dit een IP telefoonnummer is.