hoe krijg ik mijn mobiel zo snel mogelijk verkocht?

in een dag

Toegevoegd na 1 minuut:
sony ericsson f305( het is niet de bedoeling om reclame te maken op GV

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb het via http://www.cash4mobile.com/ gedaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er zijn sites waar je je telefoon kan verkopen.

Hier krijg je er 10 euro voor:
http://195.160.216.99/acties/productions/index.php?settype=1847#header

En bij Zonzoo krijg je 7,38 euro
http://www.zonzoo.nl/index.php?model_search_text=f305&select_make=SonyEricsson&module=mod_m2c_show&option=com_mobile2cash&view=products&format=html&idmod=&Itemid=53&ajax=

Zonzoo werkt ook samen met Mediamarkt. Dan kan je hem daar aan de balie brengen en krijg je direct je geld.

Sneller als dit lijkt me niet echt mogelijk voor een veroudert model. En 10 euro lijkt me dan zelfs nog erg redelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga in een drukke stad staan en roep dat je een mobiel te koop hebt. Binnen een dag kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel al je vrienden, familie, kennissen op en vraag of zij interesse hebben of dat zij iemand kennen die daar wel interesse in heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.marktplaats.nl
www.speurders.nl
www.tweedehands.nl
daar verkoop je t wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier hebben we wat aan plus 1
Zal weinig interesse voor zijn we halen wel een nieuwe
13 jaar geleden
Jouw toestel is niet meer leverbaar, dus oud en daarmee eigenlijk niets meer waard.