Zijn er ook draadloze DECT systemen met een goede speakerfunctie?

En dan een speakerfunctie waarbij je de ander goed verstaat, maar ook zelf goed te verstaan bent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je er hier eigenlijk enkel maar eens op wijzen dat de schadelijke straling van een DECT telefoon ongeveer die van een zendmast vlak naast je huis benadert. Lees alsjeblief eens iets specifiek over de schadelijke straling van DECT telefoons en laat het me weten indien je bent overgestapt op vaste lijn. Dan weet ik of ik weer iemand van de nog niet zo goed gekende gevaren van deze stralers heb gered.

Het beste antwoord

Ik kan uit ervaring zeggen dat de Siemens Gigaset (ik heb de A265) dat goed doet. Maar hoe goed een telefoon dat ook doet, ze krijgen allemaal een probleem als je ze te hard zet. Om rondzingen te voorkomen onderdrukken ze het ene signaal als het andere werkt, je krijgt een soort 'simplex' verbinding waarbij er flarden wegvallen. Alleen de allerduurste vergadertelefoons kunnen dat goed, maar zijn echt waanzinnig duur.
escape
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Mee eens, de Gigaset (alle modellen) staat bekend om de goede kwaliteit van het handsfreebellen. Lees eens wat reviewsites door om te ontdekken welke Gigaset "goed" is, en welke "nog beter".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond deze ook nog: Siemens Gigaset A580. Dat lijkt me ook wel een goede keus. Ga er eens over nadenken, dank voor de tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er nu aan mij, want ik vind de A klasse van Simiens nu echt rotzooi met handsfree bellen. De C klasse is wel redelijk.

Andere antwoorden (1)

Naar mijn mening zijn alle toestellen van Siemens uitgerust met speakerfunctie goed.