ipod in wc gevallem:s wat nu??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen xDD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik stel die vraag voor een vriend:p
vraag ik me eigenlijk ook af maar goed;p

Het beste antwoord

Uit het toilet halen, grondig drogen en hopen dat hij nog werkt. Zo niet, blij zijn dat er volgende week een hele nieuwe generatie Ipods in de winkel ligt. Met de nieuwe Touch kun je zelfs in HD filmen.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Opvissen (of doorspoelen, maar dat is echt zonde)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogenlijk eruit halen, proberen schoon te maken en vooral droog, en dan hopen dat hij het nog doet
13 jaar geleden
Eruit halen, stront eraf vegen en afdrogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hem eruit halen , aten drogen en kijken of hij nog werkt.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn gsm en hij werkte nog perfect!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het heel erg verstopt zit kan je bij een bouwmarkt van die ontstoppingsveren huren / kopen. Daarmee krijg je de boel weer vrij om door te spoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de oven aan op, 40 graden. Laat hem daar een uurtje in verblijven. Probeer het nog eens.
Misschien valt het mee.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opvissen en de rest ook bruin schilderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doorspoelen en nooit meer doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even lekker je zelf uitlachen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zsm batterij verwijderen en lang heeeeel lang laten drogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkoop het via marktplaats :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeiknat(onderdompelen) maken met spiritus klinkt gek maar werkt wel en is beter dan op de verwarming laten drogen.
Spiritus mengt heel makkelijk met water en wordt daardoor vluchtiger en is daardoor heel snel droog.
Op mijn werk doen we dit vaak met natgeworden zenders van afstandbedienbare machines.
dan heb je de meeste kans dat ie weer gaat werken.
Let op dit is een tip en risico is uiteraard voor u.
Dit geld trouwens voor een hoop electronica.