Volgens kan je de nieuwe krijgen voor 20 euro per maand. De oude kan je nu krijgen voor 17,50 ( met internet) of goedkoper.
Kijk op een prijsverschil site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan of je met of zonder abonnement neemt, hoeveel GB je wil etc.
Je kan ze gratis krijgen bij sommige abonnementen, en los kopen vanaf ongeveer 120 euro(nieuw, als een winkel ze nog heeft). 2e hands is nog goedkoper.