kan ik op mijn Nokian73 op internet zonder daar een abbo voor te hebben bij mijn provider?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je kan er ongetwijfeld mee op internet.

Maar dan berekent je provider je de volle pot aan, dus per verbruikte MB. Je kan beter een abbo hiervoor nemen, dan weet je dat onbeperkt kunt internetten tegen een vaste prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een nokia73 kan je als je de juiste instellingen van je provider hebt ingesteld het internet op,het is wel duur en zeker in het buitenland.
Informeer een bij je provider naar een abonnement meestal een tientje per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de nokia n73, zit geen wifi, dus je kunt niet inloggen op je draadlose internetverbinding thuis.

Ik lees jou vraag op 2 manieren en weet niet weet niet wat je precies bedoeld.

Ja dat kan. Je kan ook een 'pakket' kopen voor rond de 9 a 10 euro waardoor je een maandje op internet kunt zondet extra kosten. Neem je dat pakket niet, betaal je per mb, en dat gaat in de papieren lopen!

Dat pakket wordt niet automatisch verlengt, dus je kunt niet spreken vab een abbonement. Je kunt dus zeggen: deze maand maar een keertje niet.

Bij vodafone heet zo'n pakket 'zorgeloos internet bloks'. Bij tMobile web'n walk.

Succrs