Gebruik ik mijn 1000 extra smsjes voor, of nadat ik mijn normale bundel heb opgemaakt?

Ik ben van plan om een telefoon met abonnement te kopen, maar ik vraag me af wanneer die 1000 smsjes ingaan.

Als ik bijvoorbeeld een bundel koop van 135 min/sms met 1000 extra smsjes. Gaan die 1000 smsjes dan gelijk in zodat ik die volle 135 min/sms gebruiken om te bellen, of worden die 135 min/sms eerst opgemaakt voordat ik aan die 1000 smsjes begin?

Alvast bedankt,
Koen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

je krijgt elke maand 1000 extra sms'jes bovenop je tegoed. Dus heb je 1135 tegoed, waarvan je er 1000 kan gebruiken enkel aan SMS. De overige 135 kan je zowel opbellen of smsén.