Kan je bij een mobiel zonder abonnement maar met gewoon opwaardeer geld ook zien wat je waar aan uitgeeft?

Ik heb een mobiel met abonnement en dan kan mijn vader precies zien wat ik waar aan uit geef. Kan je dat ook zien als je een mobiel hebt waarbij je geld moet opwaarderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee; Bij een mobiel zonder abbo kan je niet zien waar geld naartoe gaat: Jij koopt een bonnetje ergens en zet geld op je mobiel / nummer. Daar komt vervolgens nooit een overzicht van gemaakte kosten vrij (Tenminste: Bij mij bij Hi niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het logboek van de gsm staan de gegevens.
Bellen, gebeld worden, sms en mms etc.

Maar een x bedrag afspreken per week of maand is beter
dan inbreuk te maken op jouw privacy door in jouw gsm te laten neuzen.

Ergo, beltegoed op voor die periode ? Jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Simyo kun je online precies zien waar je heen hebt gebeld. Dus daar kan het weer wel.
Daar moet je dan wel eerst jezelf registreren.