Wat is het gemiddelde geldbedrag wat jongeren van mijn leeftijd (20) uitgeven aan mobiele abonnementen?

Dus smsbundel/belbundel en/of internet.

Gewoon het gemiddelde wat er uitgegeven wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee ... maar misschien is deze link wel iets voor je.
http://zondercashbenjenergens.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder cash ben je nergens nee ;) daarom werk ik ook. Maar ik vind 't zonde om 30 euro of meer uit te gaan geven voor mobiele abonnementen dus ik was nieuwsgierig naar wat het gemiddelde was.. Maar dat valt zo te zien ook nog wel mee dus

Het beste antwoord

Ben 22 met Iphone-abonnement. Kost me ongeveer €45,- p.m. ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het verschilt per persoon, ik ben 22 en geef echt niks uit. Ik haal af en toe een prepaid van 20 euro en daar doe ik zeer lang mee. Ik bel amper en stuur af en toe een sms.

Maar ik ken ook mensen (tussen de 20-25) die een abonnement hebben van 25 euro in de maand, met onbeperkt internet etc.