Tips voor Sony-Ericcson Telefoon?

Na bijna 4 (!) jaar ben ik weer toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb mijn oog laten vallen op de Sony Ericsson C510, maar ik zag ook dat ie al begin 2009 geïntroduceerd is en weinig te verkrijgen is. Weet iemand of er een opvolger voor is en welke telefoon dat dan is?

Ook als je tips hebt voor een telefoon kun je reageren. Hoef geen hele uitgebreide smartphone, maar vind het wel leuk om af en toe foto's te maken en een muziekje te luisteren.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, ik ben wel tevreden met mijn SE dus ik zou ook wel bij dit merk willen blijven. Ook handig met accessoires enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je vraagt om een advies maar in weze weet je al wat je wilt.
Overstappen naar een nieuwe mobiel gaat nooit zonder kleerscheuren. Het kost je minimaal 1 week om te wennen aan je nieuwe apparaat, zeker als je bijna 4 jaar achterloopt. Neem gewoon die smarthphone. Na de gewenningsperiode vraag je je af hoe je het ooit zonder hebt kunnen doen.