Ik heb een prepaid kaartje van T-mobile. Ik wil een Blackberry Bold 9700 Los halen. Een eindeloos internet abo p/m. werkt dit?

Dus dat ik alleen betaal voor het eindeloos internet en niet voor sms en belbundels? kan ik eindeloos internet dus koppelen aan mijn prepaid-kaart? ik sms en bel namelijk niet zo veel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

hey

zover ik weet kan je wel met een prepaid sim wel internetten, smssen en bellen.. Alleen is je internet heel duur.. Maar wat je bijvoorbeeld kan doen is een goedkope abo nemen en daarbij eindeloos online.. Zelf heb ik een abo met internet, en het is toch makkelijk dat ik geen rekening hoeft te houden of ik nog beltegoed heb, informeer even bij the phonehouse.. Dan weet je het of dat t verst?dig is en of t mogelijk is...

Gr tabiet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit kan niet!

Eindeloos internet is een product van HI. En je hebt een kaarte van T-mobile. Je kan ook geen Whopper bestellen bij de McDonalds.

Je wil ook nog een abonnement koppelen aan een prepaid, dat kan ook niet.

Wat ik je aanraad is over te stappen op Vodafone. Dan kan je prepaid ook je nummer meenemen en zit alles bij een provider. Zie hieronder de link.

https://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/Prepaid-Sim-Only/cat18012008/Prepaid-BlackBerry-Sim-Only/sku51420037
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat niet werken, de BB (blackberry) heeft een BIS (blackberry internet service) nodig. Anders heb je er niets aan. Surfen gaat soms wel (na uren prullen met instellingen) maar de Blackberry is zijn echter Blackberry kracht kwijt. Je kunt niet mailen/pingen/apps downloaden enz...

Klinkt weer als een "ik wil een blackberry puur voor de naam" geval.