om de hoeveel tijd moet jij de batterij van je mobiel opladen als je hem een lange tijd niet meer hebt gebruikt?

en hem nog een lange tijd goed wilt houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan dat controleren aan de batterijstatus op je beeldscherm. En als je hem een lange tijd niet hebt gebruikt en je wilt hem gebruiken, dan stop je hem in de oplader, gebruikt hem en laat hem daarna gewoon opladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt maar net aan hoe lang en vaak je je telefoon hebt gebruikt en hoe oud die is... de batterij dan... batterij gaat het langst mee als je hem helemaal opgebruiikt steeds en dan pas oplaadt, maar ja soms kan het niet anders dan hem halverwege al op te laden omdat je hem ver van huis nodig hebt... de mijne gaat een ruime week mee omdat ik hem zo heb ingesteld dat alleen de tijd erop te zien is als ik hem nie gebruik... dat scheelt stroom... laat je alle gegevens in het scherm staan dan is de batterij veel sneller leeg...