Geeft t-mobile een goede dekking?

mijn neef zegt op de Maasvlakte geen dekking te hebben met t-mobile en heeft daar derhalve geen ontvangst?

Toegevoegd na 22 uur:
hoe is de ontvangst in de randstad bijv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (4)

Dat is heel erg afhankelijk van je locatie en waar je veel gebruik maakt van je telefoon. Over het algemeen heeft elk netwerk in Nederland een prima dekking.

Check je postcode hier:
http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/productinformatie/dekkingskaart.aspx

Toegevoegd na 7 minuten:
Verder is de dekking van een netwerk heel erg afhankelijk van externe omstandigheden, zoals weer, het gebouw waar je je in bevindt, maar zeker ook telefoon en netwerk waar je gebruik van maakt.

Met netwerk bedoel ik GSM (2g) of UMTS (3g). Vaak is het ook de perceptie van de gebruiker. Ik heb al jaren T-Mobile en heb eigenlijk nooit problemen gehad met dekking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze kaart geeft inofficiële dekking aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile maakt gebruik van 1 frequentie en garanderen geen dekking binnenshuis.
Zowel vodafone als kpn maken gebruik van 2 frequenties. En hebben over het algemeen bereik in huis. Afhankelijk van de omstandigheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom van Vodafone en ben naar T-Mobile gegaan, toen waren precies de 3G problemen, dus wou het eigenlijk annuleren, maarja, dat kon niet meer,
Maar ik heb binnen zelfs beter bereik dan met Vodafone. Had ik echt niet verwacht,
T-Mobile heeft haar problemen in de randstad opgelost, en omdat ik daar regelmatig kom, was ik daar ook benieuwd naar. Maar ook daar geen problemen.
Ik ben heel tevreden over T-Mobile.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jouw antwoord geeft mij hoop op goede ontvangst,
bedankt steef. morgen komt mijn nieuwe nokia binnen
met abo bij t-mobile.