Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik Wifi op mijn mobiele telefoon?

Ik heb een Sony Ericsson K750i.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met de K750i gaat dit niet. Je telefoon moet namelijk voorzien zijn van een WIFI-aansluiting. De K750i heeft alleen een Bluetooth-aanlsuiting.

Hiervoor zul je dus een ander toestel moeten hebben. Bekende voorbeelden van toestellen die dit wel kunnen zijn de Blackberry en de HP Ipaq.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als dat tot de mogelijkheden van je toestel behoort dan moet je de verbinding maken ( net als je bluetooth ) en eventueel je netwerkbeveiligingssleutel invoeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk naar de bron. Daar staat het precies uitgelegd. Bij vrijwel elk nieuwer apparaat, staat een handleiding op de site van de fabrikant ervan. Die heb je er ook bijgekregen (vermoedelijk). Als niet kun je dus naar de site. :-) Succes!

Toegevoegd op 29-04-2009 05:13:34
Oh wifi, sorry daar had ik even overheen gelezen. Kijk naar de post hieronder voor info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben het niet met mijn bovenbuurman (Tovenaar) eens.

Om WiFi op je telefoon te kunnen "krijgen", moet je die functionaliteit aanzetten.

Ik moet je helaas teleurstellen, want jouw K750i heeft geen Wifi ondersteuning.
Dit weet ik uit eigen ervaring, maar zie gerust de bronnen.

Sorry dat ik je niets beter kan melden... :-(

(WiFi en bluetooth zijn trouwens twee volstrekt verschllende begrippen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding