Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mobiele telefoon kapot?

Ik heb sinds 2 maanden een Nokia 6700 Classic maar nu doet ie het ineens niet meer. Ik hou die bel annuleer knop ingedrukt(om 'm aan te zetten dus) maar er komt helemaal geen beeld. Om de 2 seconde trilt ie alleen even.
En als ik die middelste knop in druk dan geeft het scherm alleen een beetje licht. Iemand hier ervaring mee/advies/tips?

Toegevoegd na 3 dagen:
De telefoon is gekocht bij smartphoneshop.nl. Ik heb al mail ontvangen van de klantenservice dat ik 'm op moet sturen. Ik heb namelijk alles al geprobeerd, dus heb anders niks meer aan mijn telefoon als ie kapot is. Maar ik weet wel dat ik nooit meer wat bestel bij CoolBlue(smartphoneshop.nl) want ik heb 4 keer heen en weer moeten bellen om mijn telefoon eindelijk te kunnen ontvangen, een week na de bestel datum.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik raad je af om naar de winkel terug te gaan als je inderdaad teruggaat.
Alle winkels zijn aangesloten op het 'netwerk' van reparateur Dynafix. Die proberen alles er aan te doen om je te laten betalen. Ik heb er zelf ervaring mee, ik had gescheurde toetsen en toen zeiden ze dat hij waterschade had, dat eht daardoor kwam. Dat kon natuurlijk nooit.

Ik raad je aan je toestel te versturen naar SolidVision. Veel betrouwbaarder en hoef je als het goed is ook niet voor te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Batterij eruit halen al geprobeerd? Zit er ook een losse geheugenkaart in? Dan eerst batterij eruit, kaartje eruit en dan batterij weer terug en aanzetten. Ik had soort gelijk met mijn nokia 5800 xm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou hem terug kunnen brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt...

je hebt hem 2 maanden, je hebt nog 10maanden garantie....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding