Welke geheugenkaart heb je nodig voor de samsung star qwerty

ik heb net de samsung star qwerty gekocht, maar nu pakt deze mijn geheugenkaart niet, terwijl deze er wel goed in zit. Ik heb de gewone micro sd kaart, en volgens de verkoper kon dit wel?!

Toegevoegd na 22 minuten:
als ik de het klepje van de geheugenkaart open heb staan in mijn richting (dus links bovenin zeg maar) en dan de sd kaart er zo in stop dat de gouden dingen naar beneden en naar mij wijsen, dan zit ie er toch goed in? bij mij pakt ie m dan niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb de zelfde en bij mij doet de micro SD het wel. Zit hij er wel goed in, niet omgekeerd ofzo? (Dat had ik eerst)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Star Qwerty werkt met Micro SD inderdaad, echter, je moet de kaart er wel op de juiste manier in doen.

Zet het toestel uit en verwijder het batterijklepje.
Je plaatst de kaart tot er ongeveer een millimeter of twee nog uitsteekt en je klikt de kaart met je nagel naar beneden tot deze vastklikt.

Vervolgens zet je het toestel weer aan en check je of deze werkt.

Als dit niet werkt, zou ik je willen aanraden terug te gaan naar de winkel, mogelijk zien we iets over het hoofd of is het toestel defect.