Hoe kan ik alle telefoonnummers uit mijn telefoon makkelijk overzetten?

Ik heb een goedkope samsung-telefoon. Nu is de telefoon bijna dood en ik wil graag alle nummers overzetten naar een andere telefoon. Kan zoiets met blue-tooth?
andere manier misschien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Door de nummers eerst op de SIM-kaart te (ver)plaatsen en dan in die nieuwe telefoon deze van de SIM-kaart uit te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doe ik het ook altijd. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet, omdat de sim-kaart maar een maximaal aantal karakters kent voor de namen. Die worden dan afgekapt als je ze terugzet. Ik doe het zelf via het synchroniseren met de provider (hi in mijn geval). Maar dit is zeker niet de eenvoudigste manier.
je kunt ze ook als visitekaartje met bleutooth verzenden naar je nieuwe telefoon