Waar kan ik een buitenlands telefoon nummer aanvragen bosnia hercegovina?

een jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Wat bedoel je met ‘aanvragen’? Je zoekt een telefoonnummer van iemand in Bosnië?
SimonV
een jaar geleden
Dit nummer is 1182.
Om naar Bosnië en Herzegovina te bellen gebruik je het landnummer +387  (= 00387) + het telefoonnummer.
Maar ik weet niet of dit vanuit Nederland werkt. Uit de bron:
Ongeacht de database die voor internetgebruikers beschikbaar is, blijft de behoefte bestaan ​​aan de diensten van de telefonische informatiedienst 1182. Een groot aantal gebruikers belt nog steeds met het Contact Center van BH Telecom, dat 24 uur per dag bereikbaar is , om informatie te krijgen over een bepaald telefoonnummer.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/servis-telefonskih-informacija-bh-telecoma-1182-i-dalje-trazi-veliki-broj-korisnika/180310027

Geef als eerste antwoord