Waarom kan ik geen sms'jes meer versturen en krijgen, kan alleen checken als ik een sms heb als ik me telefoon van het netwerk afhaal! Iemand?

Ik heb een Nokia 5800 XpressMusic, ik heb twee sim kaarten van vodafone allebei het zelfde. Een in me werk telefoon en ander in de 5800. Met me werktelefoon kan ik wel de berichten ontvangen en 5800 niet.. Weet iemand hoe ik dit kan op lossen!?

Groeten Stefan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wil even weten of je gebruik maakt van een duoSIM, 2 SIM kaarten met hetzelfde telefoonnummer.

Als dit zo is, moet je rekening houden dat maar 1 telefoon tegelijkertijd aangemeld kan zijn op het netwerk. Zorg er dus ook voor dat de telefoon die je niet gebruikt uitstaat om dit soort problemen te voorkomen.

Ik wil je ook aanraden een HLR update te doen. Allebei de telefoons uitzetten en de telefoon die je gaat gebruiken opnieuw opstarten. Stuur me anders even een prive bericht als dit niet werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een vraag voor je profider. Zij zullen je hier ongetwijfeld een passend antwoord op kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het support-forum van GSM Helpdesk kunnen ze je vast helpen!