Bestaat er een product tegen oververhitting van je mobiele telefoon in de zon?

Ik zon veel buiten in de tuin rond de zomer. Ik leg altijd een handdoek over mijn mobiel omdat die ontzettend snel heet wordt maar dit is toch erg onhandig af en toe. Ook wordt mijn mobiel vaak vies door zonnebrand

Bestaat er een product zoals een hoesje of iets dergelijks waarmee je dit kan voorkomen: oververhitting door de zon? Vooral als je langs het zwembad ligt

Alvast bedankt

een jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
steid
een jaar geleden
Dit is niet helemaal wat ik bedoelde. Ik bedoelde meer iets waarmee je kan blijven typen en niet uit een hoesje moet halen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Ik weet niet hoe je zont. Op een ligstoel bijvoorbeeld? Eronder leggen of onder een tafeltje of parasol zou iets kunnen schelen. In je eigen tuin wat simpeler om je mobiel gewoon op een andere plek te leggen.

Antwoorden (1)

Ja. De Phoozy gebruikt materiaal dat ook in NASA-ruimtepakken wordt gebruikt:
https://www.rollingstone.com/product-recommendations/electronics/protect-phone-from-heat-sun-case-1039563/
Hier staat een overzicht:
https://www.findthisbest.com/best-phone-cases/thermal
Toegevoegd op 01 augustus 2022 11:26: tekst
SimonV
een jaar geleden