Is het mogelijk om te Skypen via mobiel?

Ik ga over 2 weken naar Spanje op vakantie en ik wil in contact blijven met mijn vrienden. En dat lukt goed met Skype! Alleen is de vraag of dat mogelijk is. Ik probeer namelijk Skype op mijn Samsung Star WiFi te krijgen, maar tot nu toe heb ik niks nuttigs gevonden. Op Skype (link) kan ik mijn 06nummer invoeren, maar wat gebeurd er dan? Wordt mijn simkaart dan gebruikte voor Skype of zo? En is er een app van skype voor de Star WiFi?
(Dus dat er via mijn Samsung Star WiFi met behulp van WiFi kan worden ge-skypt)

Alvast bedankt voor de info!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Ga naar www.skype.nl via je mobiel en dan helpt ie je vanaf daar verder heb het ook gedaan met mijn blackberry alhoewel het een andere tel is zou het proces hetzelfde moeten zijn, maar je koopt wel een tegoed maar het is nog steeds voordeliger dan mobiel bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan word er een sms naar je toegestuurd met de link om skype te downloaden. Dit is een gratis sms.
Je word dan doorgestuurd naar de skype site en daar staat of je skype kan downloaden met jou model mobiel of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je alleen dat doen via Iphone/Ipod..
Maar met samsung star weet ik het niet ;s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt Skypen op je telefoon kan nog niet. De camera voorop het toestel (voor videobellen) werkt niet voor Skype, dus je kunt elkaar niet zien. Alleen gratis bellen via een WiFi netwerk bij jou in de buurt.

En natuurlijk alle overige functies van Skype, behalve dus de camera/webcam functie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt me niet uit dat de camera niet gebruikt kan worden. Maar heb je dan een link of zo? Want ik heb nog steeds niet goeds gevonden en een samsung star is geen smartphone...