Hoe kan je je woordenboek op de telefoon resetten?

Ik typ nogal wat Nederlands en Engels door elkaar heen. Ik vergeet alleen met zekere regelmaat de taal om te zetten waardoor de correcties niet meer goed gebeuren. Hoe kan ik de woordenboeken weer resetten.
Ik gebruik een Samsung telefoon waar android op draait. Mocht verdere informatie nog nodig zijn, laat het me weten.

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (1)

https://www.gsmerz4u.nl/blog/persoonlijk-woordenboek-samsung.html

Woordenboek wissen
Uiteraard kun jij ook het hele woordenboek verwijderen:

Ga naar de Instellingen van je telefoon.
Kies nu Algemeen beheer > Taal en invoer.
Tik nu op Schermtoetsenbord > Samsung toetsenbord.
Tik nu op Instellingen resetten onderaan het scherm.
Woordenboek cache legen
Een andere manier om je woordenboek te verwijderen is via het cache-geheugen te legen:

Open Instellingen > Apps en tik op de drie-puntjes menu rechtsboven.
Kies nu Systeem-apps weergeven > Samsung-toetsenbord.
Tik nu op Gedwongen stoppen > Opslag > Cache legen en gegevens wissen.