Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag zo goedkoop mogelijk prepaid sms-en. Wat zijn mogelijkheden? Dank!

Bij Vodafone heb ik een voordeelbundel gevonden. 1000 sms-sjes in 30 dagen voor EUR 10. Zijn er betere mogelijkheden? Dank!

12 jaar geleden
in: Telefoons
592

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Medion van Aldi!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. Bij Medion kost een sms EUR 0,04. Bij Vodafone EUR 0,01... Weet u misschien iets goedkoper dan EUR 0,01 per sms?

Andere antwoorden (2)

die prijzen zijn bij alle gerenommeerde telecom aanbieders wel ongeveer gelijk. Je zou kunnen overwegen om ah mobiel o.i.d. te nemen, wellicht dat het dan goedkoper is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. Bij AH Mobiel kost een sms ook EUR 0,04 op zijn minst :-( Weet u misschien iets goedkoper?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb geen ervaring met al die providers, maar in zo'n bundel is een smsje 1 cent ofso, dus dat lijkt me wel het goedkoopste. die bundels heb je van vodafone, maar vast ook van t-mobile en van hi, dan zou je even op de sites moeten kijken.
De aller goedkoopste is kruidvat mobiel. Volgens mij kun je dat op een site zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier deze site is het http://www.bellen.com/
Goedkoopste zijn yumbo en kruidvat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding