Ik wil graag zo goedkoop mogelijk prepaid sms-en. Wat zijn mogelijkheden? Dank!

Bij Vodafone heb ik een voordeelbundel gevonden. 1000 sms-sjes in 30 dagen voor EUR 10. Zijn er betere mogelijkheden? Dank!

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Medion van Aldi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. Bij Medion kost een sms EUR 0,04. Bij Vodafone EUR 0,01... Weet u misschien iets goedkoper dan EUR 0,01 per sms?

Andere antwoorden (2)

die prijzen zijn bij alle gerenommeerde telecom aanbieders wel ongeveer gelijk. Je zou kunnen overwegen om ah mobiel o.i.d. te nemen, wellicht dat het dan goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. Bij AH Mobiel kost een sms ook EUR 0,04 op zijn minst :-( Weet u misschien iets goedkoper?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb geen ervaring met al die providers, maar in zo'n bundel is een smsje 1 cent ofso, dus dat lijkt me wel het goedkoopste. die bundels heb je van vodafone, maar vast ook van t-mobile en van hi, dan zou je even op de sites moeten kijken.
De aller goedkoopste is kruidvat mobiel. Volgens mij kun je dat op een site zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier deze site is het http://www.bellen.com/
Goedkoopste zijn yumbo en kruidvat.