Ben ik de data op mijn iPhone 7 kwijt na het vervangen van de batterij, ik heb geen reservekopie?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Nee want je zet hem ook wel eens uit.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Heb jij zelf de batterij vervangen of heb je dit laten doen? Heel vaak (lees vrijwel altijd) is het de gewoon dat een reparateur de telefoon reset na ee reparatie

Antwoorden (1)

Nee, een batterij zorgt er alleen voor dat een smartphone voeding krijgt. Ondanks dat is het natuurlijk altijd verstandig een reservekopie te maken. Immers, de telefoon kan ook stuk gaan of je kunt hem verliezen.
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
"Nee, een batterij zorgt er alleen voor dat een smartphone voeding krijgt."
Je redenering loopt een beetje mank, het ligt meer aan het type geheugen in de iphone dat je niks kwijtraakt.