Is er een 24uurs lijn voor medische twijfel?

Als er geen spoed is maar je je toch zorgen maakt, bestaat er een telefoonnummer waar je 24/7 naar kan bellen?
Zoals 0900-8844 voor politie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K

Het beste antwoord

Geen spoed

Hieronder vindt u de telefoonnummers voor niet-spoedeisende zaken.

Politie
Dit is ook het informatienummer van de politie.

Doven en slechthorenden
Dit nummer maakt gebruik van de teksttelefoon.

Ambulance
Neem contact op met de huisartsenpost in uw regio.

Brandweer
Neem contact op met de plaatselijke brandweer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Huisartsenpost, natuurlijk... Voel me nu wel een beetje dom. Bedankt, plusje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet voor heel nederland conqie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor het (snelle) advies, heb het goede nummer gevonden en gebeld en alles in orde.
Bedankt voor de moeite Conqie.

Andere antwoorden (1)

Als je twijfelt of er spoed is, bel dan echt een dokter! Deze kan veel beter bepalen of er wel of geen spoed is. Er is altijd een dokterspost bereikbaar, vrijwel altijd kun je gewoon je eigen huisarts bellen en dan krijg je via zijn antwoord apparaat een ander nummer te horen of je wordt meteen door verbonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooie aanvulling op bovenstaande antwoord, plusje.