Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan zonder een hard reset te gebruiken?

Ik wou net iets kijken op Disney+ maar toen bleef mijn telefoon vastzitten. Vervolgens had ik even gewacht en mijn telefoon was uit, maar daarna kreeg ik hem niet meer aan. Ik heb op internet gezocht en er staat dat je de hard reset moet gebruiken maar als ik dat doe is alles weg en ik heb hele belangrijke dingen op mijn telefoon. weten jullie misschien hoe ik hem aan krijg zonder hard reset?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
bamibal
3 jaar geleden
Wat voor een telefoon heb je? Bij de meeste telefoons is ook een soft-reset mogelijk met een bepaalde knop-combinatie. Welke combinatie dat is, hangt af van je telefoon.
Je raakt zo niets kwijt.
gvrox
3 jaar geleden
Herkent een PC/laptop de telefoon nog als je hem daarop aansluit en (probeert) aan te zetten ?

Antwoorden (1)

Wat je kan doen:

1. Houd de volumeknop (omhoog), de aan/uit-knop en de startknop tegelijkertijd ingedrukt. Pas loslaten als je je mobiel voelt trillen. Je scherm zou nu op moeten lichten.
2. Proberen toegang te verkrijgen via de laptop.
3. Soft reset.