Mijn mobiel LG G4 gaat steeds uit. Wat kan ik doen?

Mijn LG g4 mobieltje gaat uit als ik hem van de lader haal. Een nieuwe telefoon krijg ik over 14 dagen. Ik ben bang dat ik alle gegevens kwijt raak als hij helemaal niet meer zou opladen.
Wat is verstandig, hem aan de lader laten totdat ik de nieuwe heb of liever helemaal uitzetten?

3 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Neem geen risico als er belangrijke gegevens opstaat en hou aan de lader,
want je telefoon is toch niet meer bruikbaar als die uit gaat steeds.

Als de nieuwe er is gegevens overzetten.
3 jaar geleden
B_D_
3 jaar geleden
Dank voor de snelle reactie.