Wat kan je doen als je pincode geblokkeerd is en je geen PUKcode meer heb=

Ik heb een simkaart van HI, die is geblokkeerd, maar ik heb ook geen pukcode meer en ik heb ook niet aangemeld om een pukcode te kunnen opvragen.

Wat kan ik nu doen, om mijn simkaart te deblokkeren.

Toegevoegd na 38 seconden:
sorry van die = op het einde van de vraag, mijn toetsenbord deed weer eens vreemd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan niet je moet een nieuewe sim kaart kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb ik geen zin in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn vraag van een tijdje geleden: http://www.goeievraag.nl/vraag/puk-code-sim-kaart.7963
Je kunt gewoon met de provider bellen en die geven je de PUKcode. Zonder problemen. Ik was ook totaal verbaasd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@dounja Mooi, ik ga het morgen gelijk proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes!

Het beste antwoord

- Hi bellen en vragen of ze een oplossing hebben. Wellicht moet je dan even een vaste lijn gebruiken of een mobiel van iemand lenen

- Deze site claimt in een paar minuten je PUK toe te kunnen sturen: http://startdownloaden.nl/pukcodes/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem dus aan dat je een prepaidkaartje hebt.
Ik weet dat KPN hier weleens heel vervelend in kan zijn.
Ga sowieso niet proberen PUK codes in te voeren, na 10 pogingen blokkeerd ook je PUK en kun je zeker niets meer doen.

Zijn een aantal mogelijkheden die je kan proberen;
- contact opnemen met de klantenservice.
- alsnog registreren desnoods met een andere naam

Als het je alleen om je nummer te doen is, zou ik van een ander netwerk een SIM kopen. T-mobile is het meest eenvoudige en kost je niets. Dan kun je je huidige nummer porteren (meenemen) naar T-mobile. Het enige wat je aan informaatie moet geven is het SIM-Kaart nummer van je oude SIM naast de chip op de SIM en je telefoonnummer.

Kost je een tientje, krijg je teurg als beltegoed