Hoe kan ik al die leuke sms-jes bewaren?

Ik heb een aantal sms-jes die ik wil bewaren, maar ja mijn inbox van mijn nokiaatje is niet zo groot. Kan ik ze overzetten op mijn pc misschien (heb geen stekkertje ofzo) of opvragen bij t-mobile? Het is een nokia met prepaid kaart.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herkenbaar +1

Het beste antwoord

Een andere gratis website is die van www.savesms.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Smsjes kan je niet opslaan.
Toen ik smsjes wilde bewaren heb ik ze in een word bestandje over getypt.
Als het er veel zijn, dan moet je er wat voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een account maken op treasure my sms en daar je leuke berichten naartoe doorsturen

http://www.treasuremytext.com/