Hoe kan ik de foto's definitief verwijderen van mijn telefoon?

Ik heb een samsung galaxy s7. Het komt bij sommige foto's voor dat als ik deze verwijder ze automatisch terugkeren in mijn album.
Wat kan ik nog proberen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
5.3K

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk zijn ze opgeslagen in Google Foto's (met een gekleurd windmolentje).
Dan zijn je foto's online geplaatst en heb je een probleem: ze kunnen later weer terug komen omdat ze zijn verbonden aan je account.
Is het de windmolen waaronder je foto's staan?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Of met Dropbox, Flickr, Box.....
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee Turfgraver. Als je een foto maakt komt hij niet automatisch in Dropbox of iets dergelijks. Of hij wordt op je toestel (of geheugenkaart), of in Google Foto's opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee er is geen windmolentje te zien.
Overigens als ik een aantal van die foto's wil openen bestaan ze zogenaamd niet.
TurfGraver
4 jaar geleden
Tsss, wat een leugenaars dan Wwin.
https://www.androidplanet.nl/apps/beste-backup-apps-android-fotografie/amp/
Zelf gebruik ik My Cloud en backup naar mijn NAS.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik maak niet bewust een back up, het zou anders ook uit mogen.