Hoe stel je NL-Alert in op Nokia 3310 (de nieuwe)?

Ik heb gisteren niets ontvangen maar dat wil ik wel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb alleen dit gevonden.: NL-Alert instellen Mobiele telefoons van Nokia met Windows Phone 8.1 zijn automatisch ingesteld voor NL-Alert. Mobiele telefoons van Nokia met Windows Phone 7 kun je niet instellen voor NL-Alert. Overige mobiele telefoons van Nokia kun je instellen voor NL-Alert Navigeer naar Menu, Berichten, Opties, Infodienst. Kies voor Opties, Item, Zelf Toevoegen. Bij Itemnaam vul je NL-Alert in. Bij Itemnummer vul je 919 in. Kies OK. Kies NL-Alert, Opties, Abonnement. Kies NL-Alrt, Opties, Direct Melden. Kies Opties, Instellingen, Ontvangst, Aan. Je mobiele telefoon is nu ingesteld voor NL-Alert. NL-Alert uitzetten Je kunt NL-Alert uitzetten op je mobiele telefoon. Let op! Je ontvangt geen NL-Alert meer bij een noodsituatie. Windows Phone 8: Navigeer naar Berichten via ... naar instellingen Meldingen voor noodgevallen Vink NL-Alert uit. Overige mobiele telefoons van Nokia: Navigeer naar Menu, Berichten, Opties, Infodienst. Kies voor Opties, Instellingen. Kies bij Ontvangst voor Uit. NL-Alert is nu uitgezet op jouw mobiele telefoon.

Bronnen:
https://crisis.nl/nl-alert/instelhulp/nokia/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100