hoe wijzig ik welkomstboodschap voicemail? tele 2

Kan iemand mij helpen? Hoe kan ik de welkomstboodschap wijzigen van de voicemail? Dit krijg je niet in het hoofdmenu te horen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de vaste lijn :

Antwoorden (1)

Je kunt zelf je voicemail instellen door te bellen naar 1233. Je komt dan terecht in het activatiemenu waar je o.a. een persoonlijke welkomstboodschap kan instellen.

Als je gesprek onderbroken is tijdens de activatie dan is er nog geen voicemailbox aangemaakt. De eerstvolgende keer dat je dan terugbelt kun je de instructies verder doorlopen. Voor meer informatie over voicemail www.tele2.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik dit nummer draai via mijn mobiel kom ik niet bij instellingen wijzigen of iets dergelijke.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lukt bij mij ook niet en via de opgegeven website is niets te vinden.
(Samsung Galaxy Young)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zojuist gevraagd via deze website. Prima geholpen. Eerst de vraag via de virtuele assistent en daarna komt er een menselijke hulpverlener chatten.

https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/?delay=false