hoe Kan ik mijn telefoonnummer uit mijn contacten halen?

Hallo ik kan mijn telefoonnummer niet vinden uit mijn contacten. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Simkaart; lycamobile.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Jou telefoonnummer staat niet in je contacten als je hem er niet zelf hebt ingezet.
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer je je eigen telefoonnummer niet meer weet, bel dan een vriend uit je contacten. Deze heeft jouw telefoonnummer.

Antwoorden (1)

-Ga naar lycamobile.nl > klik op mijn Lycamobile > login met de gegevens die ze je waarschijnlijk per mail of bij de simkaart hebben gestuurt > dan zie je als het goed is je telefoonnummer |

-bel met hun klantennummer: 020-754-3030|

-Probeer alle combinaties van 10 cijfers (als je er tijd voor hebt)

[Bovenste link is naar uw provider, ik heb een paar aantrekkelijke alternativen mee gestuurt.]
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
"Probeer alle combinaties van 10 cijfers (als je er tijd voor hebt)"
Serieus?