Ik wil mijn iPhone 6 scherm vervangen, hoe doe ik dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Koop een nieuw scherm met gereedschapssetje (vaak wordt het erbij geleverd, je krijgt een iPhone niet open met gewone schroevendraaiers maar hebt een Pentalobe nodig) bij bijvoorbeeld phonegigant en kijk op ifixit.com hoe je het moet doen. Er zijn op youtube ook tientallen filmpjes te vinden die stap voor stap uitleggen hoe je een scherm vervangt. 1 bestel een nieuw scherm, die zijn er in verschillende kwaliteiten, met gereedschapsetje 2 maak de 2 schroefjes naar de lightning connector los 3 zet de zuignap (bijgeleverd) op het scherm net boven de homeknop en trek langzaam de onderkant van het scherm los, wrik daarbij aan de zijkant met het plastic tool 4 maak de accuconnector los 5 schroef het afdekplaatje rechtsboven los en LET OP DAT JE DE SCHROEFJES IN DE JUISTE VOLGORDE LEGT (ze zijn niet allemaal even lang en een foutje kost je je phone) 6 haal de connectors voorzichtig los, gebruik eventueel het plastic tooltje wat in het setje zit 7 zet je nieuwe scherm rechtop en vast met een elastiek tegen bijvoorbeeld een fles (de connectorkabels zijn niet lang genoeg om het scherm te laten liggen) 8 druk de 3 connectors van het scherm op de printplaat tot je een klik hoort, niet forceren 9 zet het afdekplaatje weer vast 10 zet de accuconnector weer vast plus afdekplaatje 11 klik het scherm op z'n plaats

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100