Heeft een barst achter in mijn scherm invloed op waterdichtheid?

Ik kan alleen vinden dat een barst in je scherm invloed heeft op de waterdichtheid van je toestel. Geld dit ook voor als er een kleine barst zit achter in mijn scherm? (Samsung A8).

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Beste als de barst niet door is tot aan de binnen kant waar de elektronica zit dan is dit niet erg. Maar als de barst wel volledig door is dan is de gsm niet meer water dicht.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie