Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet een goedkoop simlock vrij toestel te kopen zonder touchscreen

Ik ben op zoek naar een simpel mobieltje die kan bellen sms'n en een eventueel een fotocamera heeft. Deze moet dan simlock vrij zijn. Door zoveel aanbod heb ik geen overzicht meer en mogelijk dat iemand anders dit net uitgezocht heeft. Of mogelijk weet u een site waar ik goed kan zoeken/vergelijken.

Dank u wel alvast voor de moeite

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
958

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je zou kunnen kijken op www.marktplaats.nl
of www.speurders.nl
daar worden veel mobieltjes aangeboden.
een tip ..ga nooit in op een email dat er een aan je word aangeboden, en dat je geld overmaakt..veelal zijn het oplichters, want een mobiel krijg je niet thuis gestuurd..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb verleden week via onderstaande site een mobieltje besteld: goede prijs en supersnel (en netjes) binnen. er zijn daar al simlockvrije toestellen vanaf € 28,99. Wel de moeite waard. Ik zou dan zelf (uit ervaring) voor een Nokia gaan. Fijne, logische besturing en degelijke kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De site van kieskeurig is een gemakkelijke site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Samsung E250I. Met camera en niet te duur. Bevalt goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst een samsung 3550 gekocht. Camera, muziekspeler, bluetooth. Makkelijke bediening. Weet bijna zeker dat hij simlock vrij is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er niet van houdt om via internet dingen te kopen omdat je ze niet van te voren in je handen kunt houden, zou je het ook eens bij winkels als de Blokker of de Mediamarkt kunnen proberen.
Bij de Blokker heb ik vorige week zelf een nokia telefoon weggehaald voor 25 euro. Simlock vrij en simpel.
De Mediamarkt heeft ze standaard ook voor dit bedrag.

Types en merken wisselen alleen wel vaak maar ze zijn zeker nog wel te krijgen. Juist omdat de markt voor 'simpele' mobieltjes ook weer wat aantrekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie de link voor telefoons die je kunt vinden met camera op kieskeurig. zelf raad ik nokia aan (heb ik zelf ook) want is erg makkelijk in gebruik, en over het algemeen stevige toestellen levert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding