Hoe moet ik jailbreaken?

Ik wil graag mijn iPhone 6 jailbreaken en heb hier al meerdere pogingen toe gedaan maar deze zijn helaas allemaal mislukt, ik wil graag weten hoe ik mijn iPhone jailbreak en zou dit graag stap voor stap uitgelegd willen krijgen aangezien ik niet de handigste ben wat betreft elektronica

Mvg ole

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op welke versie zit je nu? Want jailbreaken lukt doorgaans niet met de laatste editie van iOS
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb versie 10.3.2
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tja, da's een beetje jammer. Daar is alleen een tethered jailbreak voor met een nep Cydia... (Pangu8) Tja, de 0days raken een beetje op in iOS land....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke jammer, weet je toevallig of er voor iOS 11 wel een goed werkende jailbreak komt
tinus1969
6 jaar geleden
http://www.zdnet.be/nieuws/149296/is-jailbreaken-van-je-iphone-of-ipad-illegaal/ Verder; Apple wil het dus niet, en ontwikkelt er ook grondige beveiliging tegen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.iculture.nl/dossiers/jailbreak-handleiding/
dudemeister
6 jaar geleden
JailBreaken is een beetje verleden tijd. Vergane glorie. Met jouw versie gat t niet lukken en Cydia is ook niet meer wat het was. De voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Ik zou er vanaf zien als ik jou was.
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-jailbreak-dood/

Antwoorden (1)

Dat ligt er aan welke versie van IOS je er nu op hebt staan! Het is de laatste tijd erg lastig om te jailbreaken.