Hoe zet je caps-lock aan op de nokia E5-00?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om twee keer op shift te drukken??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja..-_-

Antwoorden (2)

Ik heb hem zelf niet, maar ik neem aan dat als je 2 keer achter elkaar op shift drukt (2e toets vanaf linksonder), dat hij dan op caps-lock gaat. Dat is bij de meeste toetsenborden zo geregeld namelijk.
Laat me weten of het werkt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet inderdaad de shift toets gebruiken, maar je moet 4 keer drukken, niet te snel achter elkaar.
Hiermee ga je namelijk door je instellingen voor je letters. Eerst is het `Abc`dan met 1x shift is het gewoon 1 hoofletter. Bij 2 keer shift is alles kleine letter, bij 3 keer weer gewoon 1 hoofdletter. en bij 4 keer is alles hoofdletter.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is!