Hoe maak ik een back-up zonder mijn Iphone te ontgrendelen?

Mijn scherm van mijn telefoon is kapot en nu ben ik bij de winkel geweest en heb ik te horen gekregen dat het probleem in het moederbord zit en dus verder niet te maken is. Ik heb nu een nieuwe telefoon, maar zou nog wel heel graag de gegevens van mijn oude telefoon willen overzetten op mijn nieuwe telefoon. Echter moet je telefoon ontgrendeld zijn, wil je een back up kunnen maken via I Tunes. Mijn telefoon kan aan en werkt gewoon, maar hij is wel uit geweest, waardoor ik nu dus eerst de pincode moet invoeren. Ik heb ergens gelezen dat ik mijn simkaart in een ander telefoon zou kunnen doen, de pincode van de sim moet halen en zo een backup kan maken. Weet iemand of dit werkt of is er een andere manier om alsnog een back up te maken van mijn telefoon?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Bel even met Apple Technische support op 0800 0201 581 of anders via 0800 0200 570; voor dit soort situaties helpen ze je graag gratis. En zeker als je een nieuwe iPhone aanschaft. Heel veel succes toegewenst!

Toegevoegd na 3 minuten:
Het werkt uiteraard alleen als je integer bent en je dit d.m.v. je eigen account met Apple kunt communiceren.