Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn telefoon is gevallen en niet alles werkt meer (zie uitleg) Kan iemand helpen aub?

Ik heb mijn telefoon (Samsung Galaxy S5 mini) laten vallen, het led lampje reageert nog wel, en soms als ik hem aan probeer te zetten krijg ik rare flitsen op mijn scherm. Iemand een idee wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
987
Ritsuka
6 jaar geleden
laten repareren

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer hulp te krijgen van mensen die je kent die er misschien verstand van hebben. Als dat ook niet helpt en hem echt niet zelf kan maken, moet je dat laten doen. Ik raad je niet aan om dat bij de Mediamarkt te doen ofzo, dat duurt lang (3 weken?) en is duur. Mijn laptop scherm was ook kapot, ik zocht op internet een adres van iemand die dat computers repareert, en hij deedt het goedkoper dan andere bedrijven en de laptop was binnen 3-4 dagen gemaakt. Het is jouw keuze, misschien wordt de prijs hoog en wil je toch liever een nieuwe telefoon, ligt er ook aan hoe lang je hem hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding