Waar kan ik dit hoesje voor mijn s2 kopen ? (zie foto)

ik heb dit hoesje op het oog voor mijn Galaxy s 2 zie link.
maar weet iemand waar ik deze kan kopen/bestellen
het hoeft niet de originele van Samsung te zijn maar het liefst wel een die zo mooi dun blijft
en goedkoper mag natuurlijk altijd
link : http://www.digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/CLO-Si9100-FB/tid/2195/samsung-ef-c1a2bb-flip-leather-cover-v.-galaxy-s2-i9100-origineel.html

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel eentje die zo dun blijft maar wel bescherming bied

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Online zijn er meer dan genoeg webshops te vinden waar je allerhande hoesjes kan vinden. Google maar eens op beschermhoesjes (i.c.m. Samsung Galaxy S2).

Offline kun je natuurlijk ook prima hoesjes shoppen, bij de meeste telecomwinkels hebben ze wel wat. En naar mijn smaak heb je bij de Mediamarkt de ruimste keuze.