Waar staat dit pictogrammetje voor? Als je een sms stuurt gaat dat pijltje bewegen en normaal staat ie er niet en ik kan nu niet smsen?

Ik bedoel dat blauwe pictrogrammetje met dat pijltje. De berichten die ik probeer te sturen gaan regelrecht naar outbox. Mn moeder had dit laatst ook maar ze heeft het niet meer. Ze heeft wel mijn simkaart soms in mijn telefoon gedaan om smsjes te sturen maar niks gewijzigd in mn instellingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (3)

Das het tekentje van uitgaande sms/mms,alstie blijft staan betekent dat meestal dat de sms of mms niet is verzonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien toch de hele gsm wissen zodat de fabrieksinstellingen er terug opstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekent dat er nog een bericht in de box "concepten" staat, hier naartoe gaan in je berichten box en opnieuw verzenden